Thursday 1 April 2010

napaljene klinke

Ikad probudio desno u sredini orgazma? To je napaljene klinke frustrirajuće! Pokušavajući se sjetiti što ste sanjali o na prvo mjesto. Zatim, pokušava da se vrati na spavanje, uzbudljivom i lupanje. Vrlo frustrirajuće. Pa, neka mi reći o mom snu.

Bilo je jako surreal. Sjećam stoji u vrlo velikim tijelo vodom. Bila sam sama. Izgledalo je kao voda se širi posvuda. Bilo je toplo, gotovo kao ljudsko tijelo toplo. Na mjestima, dosljednost je tekućina. Znam. Voda je tekućina, ali na drugim mjestima, to je dosljednost je deblji, gotovo želatinom.

Pokušao sam se kretati anketi moju okolinu. Moje noge preselio pohotna crnkatromo. To je kao da je voda bila mi žele da ostanu tamo gdje sam bio. Odlučan sam trudged naprijed oko 10 metara, kad sam ga osjetio.

Voda se kreće, kao što je ispod površine. Samo sekundu mlade klinke prije, sve je bilo mirno. Što se događalo? Sam mogao osjetiti pipci formiranje. Gledajući dolje, ja gledao. Iako je bilo jasno, formiranje rukama su zažaren plava, tek nešto više od briljantne sama voda. Začuđen, samo sam mogla stajati tu i gledati. Bilo je lijepo, u užasavajuće način.

Podrška gore, JA pokušao da biste dobili daleko od ovog fenomena. Činilo mi se slijediti. Prepala sad, ja pokušao to trčanje. Ruka sama zamotan oko moje gležanj. Zatim, još jedna sama omotan oko mog struka, me spriječiti da pobjegnu.

"Što dovraga ?!?!?," sam mislio.

Osjetio sam to me vuče pod. U panici, počeo sam se boriti. Ja ne želim utopiti. Grčevito, JA pokušao da biste dobili daleko teže. Što više sisate matorkeja borio, pritegnuti ruka mi je održana. Valjda sam bio to je zaista, jer drugog ruku zamotan oko moje drugu nogu. Svi nagli, obje noge su yanked iz pod mene.

Pod vodom, otišao sam. Histeričan, počeo sam thrash i zgodne klinke boriti, ali je ne koristiti. JA je otišao dublje u vodu. Trebalo mi je trenutak da shvati da sam mogao dah. Moj panici smanjena, donekle.

Izmjera mom okruženju, navela sam da je bilo tako lijepo ovdje. Bilo je tako toplo. Ruke moraju imati primjećen moje borbe je zaustavljen. Odriješiti od ruke oko mog struka i otpušten nogama. Ja lebdio slobodno s krugom oko mog struka.

Pogledao sam na ruku. Imao sam osjećaj da me gleda. Bio sam ne siguran ako je htio povrijediti mene ili što. Moje oči pratiti duljinu, a onda pohotna crnkaje počela sjaj. Primijetio sam da je to tanak na nekim mjestima, i debeli u drugima.

Druge dvije ruke me studirao, kao dobro. Oni lebdio oko mene, četkanje protiv moje lice i ruke. Oni su znatiželjni, previše. Jedan od njih zaustavila se na moje lice. Formiranje što je izgledalo da se primitivna strane, osjećao sam da mi miluju lice. Ona osjećala tako glatka i meka.

JA postignut iz moje ruke da ga dodiruju. Trčanje srpske klinke moj prst preko njega, osjetio sam neki dan kraj omotati oko moje ruke. To wiggled i squirmed protiv mene. JA nije 'obavijest drugu ruku mi je pristup s druge strane. To snuggled napasti moj vrat. Osjećao sam se usnama nježno ljubljenje i sisanje kuka moj vrat. Sada, licni oglasi smskako je to znati moj vrat je super osjetljiva?

Odmah sam znao da to ne želim da mi nanese štetu. To su željeli igrati! Moj strah je nestao. Ruka čuva ljubljenje moj vrat, dok drugi kraj wiggled niz moje košulje. To se osjećali kao igranje s mojim prstima bradavicu. Nježno štipanje i vuče na to. Prva ruka sama unwrapped iz moje ruke. To doplutao do moje lice, i sama reformiranog na usnama. Uvijek je tako tiho, one usne brushed svoje.

Mislim, to bi moglo odvesti na bilo koji oblik ili okus, jer kao to me poljubio, nisam mogla okusa naranče. I dahnu. Potpunosti formirana snaked jezik u moja usta. To usisan na moj jezik, a zatim pratiti zube i usne. Bio gole klinke sam tako uključen. Između ljubljenje na moj vrat, igranje s mojim bradavici i erotske ljubljenje, bio sam gori gore. To je kao da objekt ljubavi u bande zajebavati.sms oglasi

Dok drugi me je poljubila ruku, osjetio sam neki dan kraj njega skliznuti dolje moj košulju da se pridruže da je Mate na moje grudi. Sada, sam imao dvije sisa na mom bradavica. Željela sam znao što su radili, jer se sa svakim sisanje, električni udar je po meni ravno u moju pičku.

Ovdje sam bio plutajuće slobodno, dok ga proždiru ove dvije slatke degustaciju ruke. Moje bradavice osjećao tako teško. Njihova mala jezicima trzanje nad njima brzo. Ja sam htjela više. Htio sam iz moje odjeće. Ona moraju pročitati moj um, jer to prestao ljubiti usta i vrat. Bez prekida kontakta sa mojim sms dopisivanjebradavice, to je uspio potegnuti moju majicu dolje u sredini i gurnite ga od mene.

Nisam nosio hlače. Mislim, jer ja ne nose beogradske klinke gaćice u krevet, da nisam ovdje. Slobodnih krajeva tih oružja počeo milovati leđa i trbuh, koji se penje niz moje bokove i noge. Oni su zamotan oko moje ankles. Vučenje moje noge razmaknute, osjetio sam ruku JOŠ slithering oko područja gdje me noga spaja moj hips. Oh moj Bože! JA je zaboravio ruku zamotan oko mog struka!

Osjetio sam da je extra ruka kist protiv golih usana mojih maca. To nije dio moje usne, samo nježno utrljati nad mojim vanjskim usnama. Ona osjećala tako dobro. Imao sam 3 ruke igrajući se sa mnom! One su mi na bradavici počeo da biste dobili više agresivne. Oni su mi bradavice izjeda. Sharp, tvrdi ugrizi su sms upoznavanjepraćene sa blagim Licks.

Jedan na mom maca mora imati stečen uzbuđeni, jer je slomljen moje usne, otkrivajući vlažne, sumračan ruže boje moje unutarnje maca. Dok ga drži otvorenim, uspjeli smo zvrčka protiv moje natečene klitoris. Moja maca je se pojede, i osjetio nebeski.

Jedan od ruke oko moje noge, preselio se u domace klinke mojim ustima. Gledao sam, glazirana s očima, kao što je formirati u debeli penis. Osjećao sam se porinuti protiv moje usne. Otvaranje usta moja, ja ga dozvoljeno ući. Počeo sam zvrčka mi jezik oko glave. Volim sisanče penis, tako da sam bio u raju.

Počeo sam nježno sisanje glavu, trčanje moj jezik preko grebena. Sam ga osjećao puls. Ja sam htjela više. Završavajući svoju ruku oko baze od Internet, JA je počeo sisati teže sada. Sam mogao osjetiti svaki greben i vene, usta moja spuštena guzate devojkepreko osovine. Klizna moje usne natrag gore, ja swirled moj jezik oko glave, opet. To ritmično teže. Putovanja natrag dolje da se hard penis, ja opušteno moje grlo mišića da biste dobili Internet dublje.

Ja savijena leđa moj vrat dopustiti gladak put niz moje grlo. Sam osjetio klizanje pokraj moje palete za meka leđa mog grla. Ja ugovoreno grlu oko nje. Ona je počela da zajebavati moje lice. Bio sam uzbudljivo, previše.

Ruku na moje trzanje pussy moj klitoris brzo sada. Bio sam tako blizu, ali je znao da. Kao što sam o to sperma, Internet zaustavljen. Tako frustrirajuće! Moji bokovi su zabadanje, pokušavaju naći neko olakšanje.
Nije bilo nikoga na vidiku. Ja sam htjela da molim, ali sisate klinke nisam mogla. Moj je tako puna usta ovoga slatkog okusa penis, i to jebeno mojih usta nemilosrdno.

Osjećao sam se još jedan pijetao unijeti pregrijan maca. Skoro guzate matorkesam došao, onda. To je bio ogroman. Veliki šef je gurnuo i gurnuo na moju rupu. Bio sam toliko mokra da se poskliznuo pravo u meni. Ja moaned protiv penis u usta. Sada je jedan u mom maca, i jedan u usta. Ja još uvijek žele više!

On je počeo jebati moju maca sa dugim, teško thrusts. Svaki put ga udario u mene, to staklenki moje tijelo, što je izazvalo sisa na mom bradavica povećati. Ja screeched okolo penis u usta. Sveti pakao! Koliko još mogu poduzeti?

Ruke osjećala sam mogao uzeti više, jer sam osjetio drugom kraju od one u mojim maca latched na moj klitoris opet. Ona je počela sisati u ritmu s potiskom. Ja sam htjela eksplodirati.guzate crnke

Baš kada je postalo gotovo previše nositi, ruku na napaljene tinejdzerke moje noge formirana još penisa. Sam ga osjećao trljanjem moj magarac, kao da je molba za dozvolu. Gurnula glavu na moje naborano magarca, a stupio je tek djelić inča.

Gurnula glavu, uvijek je tako nešto, teže, a olakšalo ga više. Moj magarac je bio na vatru. Ja potisnuo protiv nje, traže olakšanje. Drugi porinuti, a zatim glavu gurnula prošlosti prsten od mišića s pop. Fuck! Sam osjetio je skliznuo u dalje i početi potiska.

Kurac u moje dupe će potisak u, kao i ona u mom maca povukao. debele zeneSam bio bitak jeben u svakom hole sam imao. Ja slurped jednom u mojim ustima. Moje usne i jezik pokušava proždrijeti je narančaste okus. To je bio grčevito pulsiranje, sada. Htjela sam osjetiti poteći od njega je slatka tekućina ispuniti usta.

JA je dobio moju želju kad, iznenada, penis u usta nadut. Ona je vrele klinke dobila teže, onda je prestao jebanje moje lice i eksplodirao u moja usta. I proguta convulsively, kao užad debele sirupa potopljena mojih usta. Ona se tresla trenutak, a potom izdvajali daleko od usta.

To preselio iz svoje lice nježno podrška moj gornji dio tijela. Pojedinac na temelju moj bradavici lijeve pridružiti se brat mi podršku. Bio sam bez kostiju. Htjela sam da se sperma tako loše. Ja opušteno protiv oružja i neka cocks jebeni maca i magarca moje rade svoj posao, kao sisa mog klitoris odvezli me divlje.

Pokušavajući potisak protiv cocks bilo nemoguće. Oni drže pumpanje i izlaziti iz mene nemilosrdno. Moj klitoris osjetio ogroman. To throbbed i pulsirajućeg, ritmički. Znao sam da sam blizu. Penis u mom maca promijenio kut trljati protiv moje slatko mjesto, i osjećao sam se moj klitoris narasti još više.guzate picke

To zatvoriti sisanče moj klitoris i počeo stezati i trljati, nevine klinke kao što je malen penis. O Bože! Mi je potrebna. Čuo sam da se prosjačenje. Ja Zamolili su ga da mi pomogne ... da mi dođe. Jedan u moj magarac siročadi i počeo zajebavati sa žarom. Uz brzi, kratki Jabs, osjetio sam to vruće pucati rafala u mom šupak. Ona osjećala tako jebeno dobro. Nakon duge oko 2 thrusts, on izdvajali iz moje dupe. Sam mogao osjetiti moj šupak razjapljenih otvoren. Tako prazna.

Sam koncentriran na jedno u mom maca. To slammed u mene, kao klip u motoru. JA mogao reći bilo je blizu, previše. To otvrdne, nadut, i početi raditi dugo, teško thrusts. Moj klitoris lupanje. To je uzimajući više jak. Bio sam skoro tamo. Spreman za vrh.

Sam bio idući u cum. Osjećao sam valove početi u mom donjem trbuhu, kao moj klitoris ugovoreno ritmički. Bio sam Cumming. Sam vrištala moja ispuštanje u vakuumu vode! Penis u mom maca počeo da objave mlaza cum mene. JA je zadržao i Cumming Cumming. To je bio intenzivniji i najdulji orgazam sam guzate plavuseikada imao. Htjela sam da je zadnji ...... BZZZZZZZZZ!

No comments:

Post a Comment