Wednesday 21 April 2010

guzate crnke

Nakon toga ležerno staviti moj guzate crnke broj u svoj telefon prije otvaranja vrata i koračni iz automobila. Ja izdvajali moje hlače leđa kao što sam gledao hoda do stana vrata i otići unutra prije nego što sam odvezao, zadovoljan i zadovoljan osmjeh na mom licu.

Subota 9:37

Bio sam samo koračni iz tuš, kada sam čuo moj telefon zvoni.

"Dovraga," ja promrmljah, pobjegne iz kupaone, ostavljajući mokre tragove po podu.

Ja dove preko mog kreveta da zgrabite sisate jebacicetelefon, otimajući gore i stavljajući ga moje uho.

"Halo?"

"Hey".

Zvuk Alisa glas mi je uhvaćen off straže. Nisam očekivao čuti od nje tako brzo nakon prethodne noći u susret.

"Uhh ... Hej. Kako si? "

"Što to radite sisate crnke upravo sada?"

Okretan narav njezina pitanja opet me iznenadio.

"Umm ... JA pravedan je dobio vanjska strana od tuš zapravo. Zašto ...?"

"Trebam te da dođu upravo sada."

"Da ... svoje mjesto?"

"Da."

"W. .. što o tvoj ... dečka?"

"On je samo napustio", odgovori ona curtly. "Mi smo samo imali veliku borbu."

Shvatio sam tada, uzrok njezine brz ton.

"Ja vidim ... Dakle ... želite ...?"

"Get zajebano, ona popucali, tupost debele crnke joj donosi osmijeh na moje lice. "Trenutno."

Njen zahtjev je donio osmijeh na moje lice. Osveta sex je nešto što sam nije bio u raspoloženju okrenuti prema dolje.

"Mogu biti tamo u dvadeset guzate crnkeminuta."

* * * * * * * * * * * * * * *

Završio sam uzimajući gotovs što je brže moguće, pozvao na mimo očekivanja noć 'nadolazeće događaje. Kao što sam bio pravedan o to dopust, zaustavio sam zaposlen kao moj um je bio udario s idejom nestašan. Hodao sam natrag unutra i popravljanje bočica maziva i par lisica iz moje spavaće sobe. Sam bio idući u dati Alisa noć za pamćenje.

Nekoliko minuta kasnije sam stigao debele plavuse na Alisa stanu. Ona me i ja u buzzed zakoračili u dizalo, diže joj podu kao i moj um i moje srce je počelo u utrci. Tu je definitivno nešto uzbudljivo o jebanje djevojke u stanu svog dečka.

Kad sam stigao u svoj stan, primijetio sam bio odškrinut vrata u očekivanju moga dolaska. Oprezno sam stavio svoju ruku na nju i gurnuo ga otvorili, sluh zvuk glazbe koji dolaze iznutra.

"Halo?" I povika, koračni unutar kao zatvorena vrata iza mene.

Alisa se odmah pojavio s oko kutu, mene srdačan pozdrav uz osmijeh i val Zovu njezine ruke.

"Hajde," rekla je, motioning me pratiti jer je okrenuo leđa i hodio iz vida.

Ja šutirali off moje cipele, a za njom u debele zenednevnoj sobi, gdje je sjedio i ispijanje iz staklene da sam mogao jedini pogodak sadržana fer iznos alkoholnih pića. Sjeo sam preko puta nje, iako je izgledalo preokupiran, bulji kroz prozor sa transfixed pogleda i bezosjećajnosti izraz. Ona je nosio jedan maleni mini-suknju, jer je često bio sklon napraviti, zajedno sa crnim i bijelim tenk vrh. Moje oči odmah postao izvučeni na njezine noge koje su pokrivene do sredine bedara po par crne čarape. Njezina seksi, neo-punk izgled je napaljene crnke završen odgovarajući par kožne orukvice krasi njezina zapešća.

"Pa što se dogodilo?" Pitao sam, igrajući dijelu zainteresiranih prijatelja, iako sve što sam stvarno htjela je da se njezina gola što je prije moguće.

"Mi smo bili uzimajući gotovs to ići van," Alisa je počeo, odmah porinuće u njeno dugo čekala tirada. "A onda mi je rekao da sam odjevena kao kurva! Zatim smo dobili u ovu veliku borbu i on samo lijevo. "

Sam klimnuo u razumijevanju kako ona fumed. Ona zapravo imaju tendenciju da se ravnati kao kurva, ali sam odlučio da se pokorite mojim usta zatvorena za sada.

"Pa, ako on misli da sam takva guzate pickekurva ...," nastavila je Downing prije nego što cijeli sadržaj svoje čaše. "Tada ću djelovati kao jedan!"

JA pokušao sakriti osmijeh moj uzgoj.

"Želite li piti?" Pitala je, stoji gore i tarifni natrag u kuhinju.

"Uhh ..., Yeah sure," Ja mucao, okreće ju gledati kako je ona otišla.

Alisa se vratio par minuta kasnije, hendikep mi je pola napuni čašu.

"Idemo se u napaljene plavuse spavaću sobu", rekla je, više kao reda nego prijedlog.

"Sada?"

"Da. Zašto? Da li ste na čekanju za nešto? "

"Nope," odgovorio sam, Downing moj cijeli piti prije postavljanja praznu čašu dolje i nakon njezina se u spavaću sobu.

"Pa ... želite djelovati kao kurva?" Pitao sam, kao ležerno hodao iza nje, posegnuti u džep i moj povratak osjećaj hladne metalne lisice.

"Uh huh," odgovori ona rasijano, pa ni okreće leđa mi lice.

"Dobro," promrmljao sam kao nestašna osmijeh prešao moje lice.

Alisa hodio putem stereo, odbivši sisate klinkeglazbe kao što sam uvukao se iza nje.

"Wha ....?" ona blurted se kao što sam ju uhvatio s leđa, otprilike motanje ruku iza leđa.

Prije nego što ona mogla napaljene matorke reagirati, ja ošamario jednog manšeta oko nje zglob, zaključao ga čvrsto na svoje mjesto. Ona je pokušala da se okrene, ali sam ju je držao čvrsto na mjestu kao što sam natjerala ju je pak iza leđa kao dobro. Ja sam čula nasmijala kao zadovoljavajuće "klik" na drugi manžeta stupičarenje joj ruke iza leđa.

"Što to radiš?" Upitala je s iznenađen kikotati kao što sam zamotan ruku oko njezinog tijela i njezina istaknuta u zrak, njen noseći prema krevetu.

"Ja ću vas tretirati kao kurva", odgovorio sam očito, bacanje ju licem prema dolje na madrac.

Alisa se borila posuvraćati više, ali sam se popeo na vrhu joj držeći joj čvrsto na mjesto koje joj straddling donjeg dijela leđa.

"O jebati yessss", rekla rasped, osjećam težinu moga tijela svoju pinning down.

"Je li to ono što želite?" Pitao sam, naslonjena do šapnuti na uho joj.

"Da!" Ona moaned, okreće glavu prema meni. "To je upravo ono što želim. A ja želim da to učiniti upravo ovdje! Na ovoj krevet, da je moj dečko platio, a spava u svake noći. Fuck me kao prljava kurva jebote! "

Sjedio sam back up, impresioniran Alisa klinke jebuljeprljave ranting, dostizanje natrag pokrenuti moje ruke gore leđa joj bedra, osjećaj tekstura čarape da je zagrlila svoje vitke noge. Ja izvukao bocu maziva iz mog džepa i bacio ga na postelju, prije nego što spuštanju off joj tijelo i pritom joj malu crnu suknju do iznad bokovima.

"Mmmm," Ja moaned za sebe kao što sam dolje na nju peered podatna obraze, dijeli tanka vrpca crne tkanine koji čine leđa joj oskudan donjeg rublja.

Spuštanje moje lice, ja malo u napaljene mame njezine meke tijelu kao ona wriggled licem prema dolje na krevet. Polako sam neka mi zubi izdanje, omogućujući moje usne zadržavaju u duljeg senzualni poljubac prije diže natrag gore. Skopčavanje moj prst u njezin maleni G-string gaćice, ja ih srušiti njezine noge, te ih bacio na stranu prije nego joj tijelo povlačenjem gore u klečećem položaju s licem pritisnut stana protiv krevet.

Divi joj preslatko stražnjicu, ja iščašenje ruke između nogu i brzo nalazi svoju rupu vlaženje, wiggling par prstima iznutra dok je dahnu na posteljinu. Osjećaj ona raste mokri oko moje uspravljen znamenke, osjećao sam se moj kurac raste unutar krute moje hlače. Kao što sam ih skliznuo unutra i van, primijetio sam joj zbijeno šupak malo stiskanje sa svakim dahom. Spuštanje moje lice, Ljubio sam je obraze, ostavljajući moj jezik stazom svoj put preko joj da joj podatnom tijelu trtice. I onda je uzeo duboko udahne i preselio dolje, duboko napaljene babe u nju liže mami rascjepa s nepristojan namjerama.

Alisa tijelo napeti kao što sam ja približavao joj šupak, moj jezik treperenja agonizingly zatvoriti u razigran, dosadan Licks.

"Što ti ..., Oooohhhh, Fuckkkkkk!"

Njezina oklijevanja brzo rastopljeni daleko kao moja topli mokri jezik ju je pronašao malo ružičaste zvijezda i proboden u njezine duge, senzualnom thrusts. Ona purred u odgovoru kao što sam pokrila sićušne rupe za prenošenje briseva od mojih talentiranih jezika prije nego što klizna posljednjih guzate mamejoj zbijeno mišićna prstena kao ona u ekstazi writhed protiv krevet. JA zaista je Alisa's magarca lizali i prije, ali mislim da je bio previše pijan za pamćenje.

No comments:

Post a Comment