Wednesday 7 April 2010

debele crnke

"Hoće!" Najavio je profesorica engleskog debele crnke jezika, plomba iz giggling ga sa svojim prijateljem Seanom. "Out u dvorani, odmah!" Gospođa Kamley rekao je pokazujući prema vratima učionice. Hoće sheepishly ustane iz svoje stolice i hodio po ojađen gđa K i van na hodnik gdje je stajao, naslonjen na zid. Glupa Sean. On je mislio. On je bio jedan događaj svi pričaju i šali, a gđa K predavao, bio sam samo smijeh da ga čuvaju sadržaj. On je čekao za oko pet minuta, a zatim gđa K je stajala pred njim u joj lijepo neuklapanje crne hlače i bijela vrhu prikazuje joj lijepo zaobljenim grudima. Njezina duga crna kosa bila tamno u repom otkriva njoj ljepušan lice koje su sadržavale joj sada bijesni smeđe oči. 18 godina stariji mislio da je vruće za 30 nešto žena. Staring će izravno u oči, jer su iste visine 5'8 ", otvorila. "To je izuzetno surov da prekida moje predavanje i narušavanja klase. Čak guzate crnke sam te upozorio prije. Što imate reći za sebe? "

"Žao mi je. I ne znači to. "Hoće mucao.

"Dobro si učinio, i morate biti kažnjeni za to." Hoće li srce tući oživi. On je neprestano maštala o tome da spanked žene, čak i gospođa K, i da čuje riječi 'kazniti' dolaze iz usta njezina ga je rumenilo, zbunjen i uzbuđen sve odjednom.

"Očekujem od vas da budete na mom razredu sobu ne kasnije od 6:30 sutra ujutro za pritvor." Ona navedeno.

'Sada je vaša šansa Hoće' mislio je histerično. On blurted out odjednom. "No, Gospođa K to je tako rano i ja ne auto! Kako mogu doći ovdje? Kako o te brzo Spank me Afterschool danas, ja još uvijek dobiti spanked kod kuće, neću nikome reći o tome, sve će biti više fer i trg, pa sisate crnke čak i ako sam propustiti autobus i danas, moja sestra me pokupiti. "Nisam samo reći da? Hoće misao u horor.

Gospođa K's čeljusti gotovo hit podu. Zapanjen je uspjela reći, "Will 6:30. Morat ćete pitati sestra ili netko drugi to voziti te ovdje ranije. Bez iznimke. I ne minute kasno ili da će biti posljedica. "

Hoće li pogledao dolje u njegove noge, "Da gđa K, ja ću biti ovdje."

"Dobro, sada natrag u razred." Gospođa K doveo ga je u učionicu.

Jahanje autobusom iz škole, Will misao o Ms K i sisate matorkesutra. Ne mogu vjerovati da sam joj da me pljuska. To je bilo jako glupo. Ja ću dati neke lažno izgovor da moja sestra tako da ona može mene voziti u jutarnjim satima. Kod kuće tijekom večeri, Will je rekao njegova sestra prividan razlog trebaju ići u školu tako rano, a ona je rekla da ga je mogla voziti bez problema. Te noći dok leži u krevetu, on je mislio na fantasy s gđa K i njegova pritvora. On je izvukao kurac i počeo polako moždanog udara. On je mislio da je njegova sestra rekao sisate domacice istinu i ona je postala jako ljut na njega, tako je stavio Hoće li u krilu i dao mu je žestoke batine golom dna. On stroked brže. Tada se u pritvoru ujutro, gospođa K, nosio uske kožne suknje i bluze, staviti će u krilu i blistered svoju magaricu sa velikim drvenim četka za kosu za početak. On stroked brže i brže. Zatim ga je stavio u poziciju split koljena i prugasta svoju magaricu više i više s otk prebaciti sve dok nije došao preko joj bedra. U krevetu, njegov penis izbio na svoj trbuh i prsa. Nakon čišćenja, on je indeksirao natrag u krevet i zaspao sanjao gđa K i batine.

Ellen, poznata svojim učenicima napaljene klinkekao gđa K, bio je topao u krevetu kao ona pokušala usmjeriti svoju pozornost na knjigu bila je čitanje, ali njen um je zadržao splavarenja Will komentar ranije danas. 'Možete me pljuska.' On je rekao. Ellen jednostavno volio moći i kontrole nad spanking muškaraca u krilu. U prošlih veza, ona spanked neke od njenih prethodnih dečka. Gledala drvene lopaticama na nju oblači preko sobe. Sa glup, ona misli da će se u dosta iznenađenja tijekom jutra sutra pritvora.

"Hoće! Hoće li, ustani! ", Rekao je njegova guzate domacice sestra izvan svoje sobe kucaju na vrata. Hoće podigao glavu i pogledao njegov alarm. 6:11! Sranje!

"Get up Will, mi smo kasno!" On valjanog iz kreveta i brzo očistiti za dan i bio je izvan vrata njegova sestra ga je vožnji u školu. "Moj alarm nije otišao off, sorry." Njegova sestra navedeno.

"Mine učinio, ali sam pao sisate klinkenatrag zaspao. To nije velika stvar, ako sam malo kasno, znanost kluba uzima svoje vrijeme ionako sa svime. "Hoće li pokrivene, znajući vrlo dobro da je biti kasno za pritvaranje možda neće biti tako dobra stvar. Oni su izdvajali u prednjem ulazu način školu u 6:34 i bio je na gospođa K's razredu 6:38.

Vrata zatvorena, ali je mogao vidjeti napaljene domacice da su svjetla na u učionici. Otvorio je vrata polako i ležerno zakoračio u. U stražnjem dijelu učionice tamo stajao Gospođa K sa leđima okrenuti prema njemu, miješanje knjiga oko police. Simetričan oblik njezina stražnjica čvrsta i mogu se vidjeti kroz nju crna koljena suknju dužine, a njezina je gornji dio tijela, oboren bijelu svilenu košulju dugih rukava s ovratnikom. Gospođa K čuli će ući i okrenuo mu lice, njezina repom zakretanje oko ramena joj leđa.

"Oprostite što kasnim gđa K, ja sam imao prakticki vuci moja sestra od nje bed da joj ustati." Hoće, rekao je.

"Ne kao žao što ti si idući u biti." Je napaljene klinkeli njezin oštar odgovor na čuđenje volje. "Sjedi." Ona je ukazala na jednu od stolica u njegovoj blizini. Ona je hodio assertively ga je prošlo i da učionici vrata, do tada zatvorena kojoj je zaključana. Način na koji je hodala, kliknite na njezine visoke potpetice, pursed joj usne, i njezin miris kao ona prošli, izazvao njegov penis do djelomične pozornost i tingled mu jaja. Onda je ona isključena svjetla koje su bile ispred učionice i lijevo stražnje razredu svjetla. Ona je hodio do dlakave domacice sjedi Will i zaustavio pet metara ispred sebe, ruke savijene preko njezine grudi.

"Rekao sam da će biti posljedice ako ste bili kasno za pritvaranje jutros. Gledala je sat na zidu. "To je 6:39."

"Nažalost, kao što sam rekao, moja sis ..." započeo.

"Ja sam siguran da je posve guzate pickesestra kriv." Ona je prekinuta u sarkastičan ton. Ona je preselila na to desk ispred Will i nagnutom prema natrag na vrh ona, njezina suknja stroži oko nje bedra. Ona neprecrtan ruke i stavi joj ruke na stolu na njezinu stranu.

"Jučer u hodniku, te predložen mi nešto u vezi svoje kazne." Ona je počela. "Sjetite se?" Hoće li osjetio njegov puls ubrzati, zujanje u uhu u svom loptice i vratio svoj trbuh lurched odjednom. On je gledao dlakave srpkinje dolje na njegov stol, oči mu prelazi preko Gospođa K's bedrima i najlon obložene noge, a on sjetio.

"Nešto o batine?", Rekla upita.

"Oh?" Hoće feigning rekao kako ne može sjetiti isprve.

"To ti radije bih se spanked od mene umjesto da pohađaju jutarnju pritvora?" Ona je u potjeru. On nije mogao odgovoriti, zapanjen po riječima 'spanking' i 'spanked' kreće proteklih Gospođa K usnama u nekoliko kratkih sekundi.

"Rekli ste da ste spanked kod kuće još uvijek?" Nastavila je. "Hoće li?"

"Oh, da. Mislim, ja to. "On je mucao. Znao je da guzate crnkenikada nije bio spanked njegovi roditelji, ni šamar ili dva preko odjeće.

"I vi, što? Get spanked? "

"Uh, da. JA obaviti. Moja mama me još uvijek spanks. "On je lagao, brzo se bacivši se na nju onda natrag na površinu.

"Ja vidim." Gospođa K ustao i polako dlakave plavuse hodao okolo Hoće 'stol iza sebe i naslonila dolje preko ramena, grudi lagano dodiruje njegovu lopatici. Njen parfem seeped nosnice mu još jednom, ona je mirisala veličanstvena.

"Želite li da te pljuska?" Je prošaptala u uho. Njegov penis bio u punoj pozornost sada, srce lupa.

Stojeći uspravno sada, ona je guzate matorkenastavila. "Hoće?! Pitao sam te pitanje! ", Rekla je u svojoj većini krmi glas.

"Uh, da gđa K."

"Da. Vi mislite da je potrebno batine od mene? "Upitala je još jednom kreće ispred njega.

Hoće pogleda u njezine prekrasne smeđe oči. Ja ne mogu vjerovati da se to događa! On je mislio. "Da. Mislim da bi me pljuska. "

"Onda ću te pljuska. Ali zadržati ovu dlakave crnke između vas i samo ja, Will. Razumjeti? "

"Br. Mislim ... da .. mislim nema problema."

"Dobro. Ustanite i slijedi me na leđa od učionica. "Ona je hodio s dobrim ciljem prema natrag i on je slijedio. On nije 'obavijest prije, ali sada je vidio da je postavljena stolice u stražnjem dijelu sobe od svih stolovi, i postojala je drvena lopaticama na sjedalu. On je posrnuo. Gospođa K šetao stolicu i stavio lopaticama na tlu pored njega. Ona sama sjedi na guzate devojkerubu stolice, a izglađen joj crne uske suknje nad njom bedrima. Sjedeći uspravno, uz blagi luk u donjem dijelu leđa, ona je izgledao model za savršenu poziciju krmeno sošno jedro.

"Tijekom moje desne strane će se." Ona je naredio, a Will promiješane preko brzo.
Gledajući gore at Will, gospođa K upitao: "Vi ste apsolutno sigurni da želite batine od mene?"

"Da Gospođa K, mislim da zaslužujem dlakave klinke batine svejedno, znate?", Rekao je on.

"Dobro. Jednom sam početak, neće biti povratka. Razumjeti? "

"Naravno". Will je nervozan kao pakao sada.

"Vaše spanking će biti na golu će, razumijete?"

"Dobro sigurni." Njegov penis je o to izbit. Oh moj Bože! On je mislio, ona će vidjeti moj penis priljepljivanje out kao zastavom stup!

"Eto, ja ne znam što vaše spankings se kao kod kuće, ali Ja ću vas jako dobra pljuska. Vjerujte mi, to neće biti zabavno. Hlače i donje rublje, prema dolje i nagnuti se nad moje krilo. "Ona je zapovijedao, dok debele ribeunbuttoning desnog rukava cuff onda valjanje joj lakta iznad nje.

Hoće li kao i uputama, a njegov penis bio u punu pozornost. On je primijetio kratki obrazac na glup Gospođa K lice prije nego je našao pognut krilu mu jaja protiv nje bedra čvrsto pravo i njegov hard penis u njezinu ramming lijevo bedro. On je osjetio desnom rukom na lijevom obrazu, a kundak je to Potapšao nekoliko puta. To ga je učinilo gotovo sperma odmah u krilu.

"Za narušavanja mog razreda jučer, Ja ću punije dame vam dati hard šopanje Hoće ruku." Sa da je podigao ruku visoko i udariti! Udarac! Smack! Spank! Smack!
Počela ga je teško spanking izmjenične obrazima oko svake sekunde. Will je bio iznenađen at kako tvrdi ruci spanks bili. Njena ruka je stalno zgrada vatru na njegovu guzu. Boli, ali će se počeo podizati i spuštati svoje uporište za brušenje njegov penis preko Gospođa K's bedrima da se dlakave amaterkedobije iznos od užitka. Gospođa K spanked gore dolje i po cijelom će se upadati u licu. Ona je zadržao ovaj metodičkih tempom za otprilike dvije minute.

"Kako se osjećaš Will? Ona je pitao.

"Mislim da moja naučila lekciju." Hoće, rekao je, s početkom u Silazim krilu.

"Oh, ne želimo učiniti još." Rekla mu je guranje nazad na mjesto. Vidio ju stići za veslo uz glavu. Ona je ošamario je ruku par puta s lopaticama.

"To je ono što vi zovete, topla-up batine. Sada starije dame ću vam dati pravi šopanje sa svojim lopaticama. "Ona je uporište odvodom nekoliko puta s lopaticama. On je trgnuo na hladni rat drvo i gulped, nervozna, nesigurna te je htio nastaviti ovo.

"Rekao sam da će biti posljedice ako ste bili kasno. Vi stigao u 6:39, devet minuta kasno. Dakle, ja odlazim, da vam lopaticama za devet minuta ravno. "

"Wha-što! Gospođa K! "Hoće izjasnili.

"Sush! Rekao sam jednom kada sam početi debele amaterkešopanje vas, ne bi bilo povratka. A vi dogovorili Will. Sada ste spremni? "

Will je bio na gubitku za riječi.

Gospođa K ošamario veslo u obje mu upadati u licu, vrlo oštro. "Rekao sam spremna?"

"Da, gospođa K.:" Hoćeš dao u.

"Dobro."

WHAP! WHAP! Gospođa K ukus i svoga upadati u licu odjednom, teško. Hoće stisnuo uporište i nakratko gubi dah. Nakon nekoliko sekundi pauze, spanking je počeo ozbiljno. Smack! WHAP! Spank! Smack! Udarac! Gospođa K je spanking tvrdih i brzo, no neka se, a Will je wiggling u krilu pokušavaju izbjeći spanks bez uspjeha. Udarac! Udarac! WHAP! Spank! WHAP! Oni čuvaju dame slijetanja po cijelom uporište, ali uglavnom na njegovu licu mjesta sjedi području.

Nakon dvije minute, Will je smatrao da ne može više podnijeti, a on neka gospođa K znati molbama s njom da se zaustavi i da bi bilo dobro za sada na tijekom klase. Ona je odgovorio nedvosmislen 'znam da bit' i zadržao na batine, kako bi mu što činiti čak i teže. Nakon šest minuta sms oglasidoista bio wiggling i brušenje u krilu pa je otvorila svoje noge i zamotan joj desne noge preko njegova kako bi mu prepone je bila na desno bedro i prsa preko joj lijeve učinkovito ga zapinjanje na svoje mjesto, baš kao i njegova fantazija.

I sad ona spanked još brže fokusiranje samo njegov sjediti spot području. Smack! SCHWACK! Izudarati! Izudarati! Hoće li je izgubio erekciju i mogu se samo fokusirati na koji žele spanking preko sa. Na kraju, točno u devet minuta, spanking bila gotova. Will je znojenje i njegova stražnjica je lupanje, potpuno blistered. Ona neka ostane u krilu za nekoliko minuta za oporavak i polagano sms dopisivanjenjegov penis počeo da se teško opet kao ona gumiran njegov uporište rukom.

"Kako vam se sviđa vaš spanking Hoće?" Ona je pitao.

"Uh, put više nego što sam očekivala." Dahne, iscrpljeni.

"Vi, čini se da uživaju ga malo mislim." Ona je odgovorio, osjećajući njegov penis sada potpuno uspravno opet brušenje na njoj bedro. On nije znao kako reagirati na to.

"Možete dobiti do Will".

Hoće polako ustao i osjetio kaljeno i blistered koži njegova stražnjica. Čim potpuno kao što je bio iznenađujuće stoji gđa K uhvatio njegov penis desnom rukom i počeo se moždanog udara ga i njegove loptice polako, pogleda u njegove oči sa osmjehom na licu.

"Kako o sam se pobrinuti za to pohotna crnkakao dobro, nestašan dječak?"

"Umm, gospođa K, ja ..."

"Samo se opusti će."

Ona ustade od nje sjedi poziciju i preselio se u svoju lijevu stranu sada klečeći. Ona Pomilovala njegov penis s lijevom rukom i počeo lagano pljuskanje njegov uporište desnom rukom. Hoće li je na nebu. Gospođa K stručno Pomilovala i ukus sve brže i brže sve dok je pucao struje sperma na podu, a na njezine ruke.

"Večeras sam misliti licni oglasi smste bi trebao čepljenje mimo moj dom još sjednici će se."

"Da gospođo!", Rekao je Will euphorically.

KRAJ

No comments:

Post a Comment