Thursday 25 March 2010

gole plavuse

Mi smo samo bila šala o tome, ali gole plavuse ideja me zaintrigirala. Alex i imao sam tek nedavno upoznao i bili trošenja mnogo vremena na telefon Upoznajte jedni druge. Napravio sam vic o njemu zaboravljajući da biste zaključali mu stražnja vrata tako da sam mogao ušuljati i imati moj način s njim. Mi smo nosili na o tome malo više minuta, imao je dobar smijeh, a zatim je otišao na nešto drugo. Ali to zaglavi u mojoj glavi. Čak i dok sam ležao u krevetu te noći sam još bio kotrljanja okolo ideja u mom umu.

Nekoliko tjedana kasnije Alex i ja smo bili vidjeti međusobno redovito. Ja još uvijek bio toying s idejom o tome što mi bismo ipak o našalio. Ja bih bio stvaranje moje planove kako to učiniti za nekoliko dana i sam bio prilično siguran da sam ga je razrađen. Alex i ja samo sisate plavuse su sjedili na njegovom kauču jednu noć gledate TV, JA je rekao njemu u ranim večernjim satima koje sam imala glavobolje i da ću ići kući. On je rekao da je malo umoran i ide u glavu u krevet previše.

Ja zaigrano ponudio da ugurati Alex prije nego što sam otišao. Sam ga vodio u svoju sobu, gol ga i baci ga u krevet.
Ja nagne ga, dao mu dug, dubok poljubac i rekao sa paklen cerenje, "Don't worry about locking up baby, ja ću to dobiti na moj način van."
Alex mi je glup osmijeh ukazuje da je dobra ideja da se nešto gore ali on nije bio siguran što. On je samo rekao OK i dobili udoban pod njegov pokrivač.
Zaustavio sam na vrata njegove sobe, zrcaljeno off strop svjetlo i rekao, "Sleep slatko."
"Goodnight seksi." On je odgovorio.
Znala sam kada me nazvao da da je bio u raspoloženju. Ja samo okrenuo i otišao daleko. Zaključao sam ispred vrata njegova, isključio sva svjetla i navučen vanjska strana leđa vrata ostavljajući otključan.
Ja zapravo ići kući, ali to je samo nekoliko minuta udaljen od Alex's house. A osim toga, morao sam promijeniti i pokupiti nekoliko stvari.
Kada sam dobio doma sam sisate matorke promijenio u par crne hlače i majicu onda upotpunjuju sa crnom kapuljačom jaknu. JA baciti moj duge kose gore i počeo prikupljanje gore moj alat. Ja tucked par lisicama na leđima džep, duge tamne šal u moj džep jakne i bacio malu zavojnicu konopa preko mog ramena za vizualni učinak. Imala sam sjesti ali za nekoliko minuta da smiri moje živce i proći kroz moj plan opet.
Ja vozio natrag na Alex's house uvjeren da sam imao sve na mjestu. Sam otišao na stražnja vrata, svjetla su još uvijek van i vrata još uvijek otključan. Ja ušuljao u tiho, zatvori vrata guzate devojkee za sobom i prestali slušati. Hodao sam polako prema spavaćoj sobi povlačenjem šal iz mog džepa na putu. Kada sam dobio na vrata spavaće sobe stajao sam off na stranu to slušati opet. Sluh ništa, ja zgazi kroz vrata u sobu i malo. Ali Alex je krevet bio prazan. Okrenuo sam se lijevo prema kupaonici, ali to je bila tamna i prazna. To je kada netko iz desne Ubrzo iza mene umatanje ruku oko mog struka drži me čvrsto i stavljanjem svoje druge strane, preko mojih usta, zagušljiv cviliti koji me spasio.
Dubok glas i topli dah na mom uhu poslao drhtaj niz moje kralježnice. "Djevojka zaista mogao dobiti ozlijeđen provaliti u kuću čovjeka kao što je ovaj."
Alex je uzeo iz ruku obrijane plavuse oko mog struka i grabbed šal iz moje ruke. On je tada ponovno prošaptao: "I'm going to take my hand off ustima; ćete biti dobra djevojka?"
Klimnuo sam da bih i njegova ruka je pala daleko ali JA nije usudio pomaknuti. Šal došao ispred mene tada bio vezan oko moje glave, meni blistavo.
"Što ste mislili da su idući u obaviti ovdje, djevojčica?", Upitao je što je izvukao uže iz moje rame.
Alex onda čak je otišao tako daleko da je "mi pat down". To je kad je pronašao manžetama me leđa džep. On je uzeo te od mene i ja čula da ih položili na komoda uz nas.
"Jeste li stvarno mislite da sam bio idući u pustiti te dolaze ovdje i raditi što vas molim da me?" Rekao je tiho.
Nisam bio siguran kako da reagiraju na njega. Moram priznati da je početak to mi je malo panika. Ali onda je uzeo moju jaknu Alex off, pustiti da on padne na pod i pritisne svoje tijelo se protiv mina ostavljajući mene osjetiti kako tvrdi da je on već bio.guzate matorke Njegove ruke preselio preko mene, hvatajući me i drži me samo malo previše čvrsto.
Alex Čuo sam pokupiti manžetama opet i tada mi je dao meke gurati prema njegovoj postelji. On mi je okrenuo sisate klinke i meni pokazali natrag na krevet. Čak i prije nego što sam bio sve na putu prema dolje je bio na vrhu mene. On mi je okrenuo, ošamario manžetama na jednoj od mojih ručnih zglobova i podigao ga iznad moje glave. On je utkana drugi kraj lisice oko vretena na njegov uzglavljem i podigao moju drugu ruku do zaključati na mjestu.
Sam mogao osjetiti njegov guzate devojke dah na mom licu kad je počeo govoriti opet. "Je li to ono što će učiniti za mene? Iznenadite me? Tie me up? Što onda, Heather? Što si idući u obaviti da me sljedeći? "
Pokušao sam razgovarati, ali ne i zvuk izašao. Alex pritisne njegova usta teško protiv mina, njegov jezik probijajući se u.
Alex sjede i straddled moje noge. Zgrabio vrat tanak t-shirt sam nosio i izdvajali sve dok ga konačno dao način i ripped otvoren dolje ispred. On je scooted off krevet i povukao moje cipele undress, napaljene klinke njih bacanje po sobi. On je nagnuo prema dolje, otkopčan unzipped moje hlače i onda ih grubo izdvajali od mene. On je tada oslanjao u opet i brzo ukloniti moja čipka gaćice niz moje noge.
On se popeo natrag na krevet i prisilne boku između mina, pritiskom na teško protiv mene kao što je on preselio svoje tijelo na moje opet. Sam mogao osjetiti njegov dah na mom licu opet, toplina iz usta mu je bio blizu, ali samo izvan domašaja moje.
"Vi to želite, zar ne?" He asked.
"Da."
"Ali to nije kako ste ga planirali. Ti htio da budem gdje ste sada, zar ne? "
"Da."
"Ne mislite da bi trebao biti kažnjen za ono što pokušavamo učiniti?"
"Da." Rekao sam tiho još ovaj put.
Njegove usne napokon dotaknu moj vrat u mekom poljubac. U poljupci između svjetla i grickalice uz moju kožu reče mi: "najbolja kazna Ja mogu misliti na što bi bilo da se ne dati da vas uopće. Ali onda bih se ja previše zamoran i sam bio obličje naprijed to getting inside vagina da je tvoj cijeli dan. "
Moj dah dolazi brže, topline moga tijela zgrade. Sam ga je potrebno, a on nije znao.
Alex gurnula mu ruke ispod mojih leđa, unhooked moj grudnjak, onda je uvaljen do izložiti moje grudi čeka da mu usta. On je plavuse u tangama izvukao jedan od mojih bradavica u usta, grizu se i stvaranje mene trepnuli. Vratio malo jer usnama krenuo je niz moje tijelo. Kada je preselio iz nogu između mina je brzo zamijenila ruku kao svoje prste umočen u meni. Sam već bio toliko mokar da je opscen buke kad je to učinio.
"To je ono što sam mislio." Alex je šapnuo. "Sviđa ti se liječi na ovaj način, zar ne?"
Nisam mogao odgovoriti, svoje prste kretanje duboko u meni osjeća previše dobro. No, Alex se zaustavi i ne bi početi opet dok bih mu odgovorio da sam uživati se liječi na taj način grubo.
On čuva se kreće prema dolje, njegov jezik ostavljajući mokar trag uzduž moj želudac. Alex mi je bio jebeni hard prstima kad mu usne stegnute na moj klitoris. JA je dao gore ono malo sms upoznavanje kontrole Mislio sam da sam je ostavio i dao u njemu. Alex izvukao prste iz mene tada vodio svoje ruke niz bedra na stražnjoj strani koljena. On se zauzeo moje noge leđa i dalje, osim mene otvaranje potpuno ovisi o njemu. Njegov jezik umočen u moje mokro maca iznova i iznova, preklapanje do beskrajne opskrba sok teče iz mene. To je bio kad je otišao dalje da me izdisaj. Mi nikada nije raspravljalo analni igrati prije tako da me iznenadilo kad sam osjetio njegov jezik gurati u mene. Nije trebalo dugo dok on je počeo da polako gurnite prst u moje uske rupe. Moj dah održan kao što sam ja htio da se opustite. Njegova usta se preselio natrag u moj hard klitoris, sisanče i zgodne plavuse flicking jezik mu preko nje.
Moje ruke bile napinjanje protiv cuffs. JA koji je potreban da ga se dotakne, nešto, bilo što. Moje tijelo je klade protiv njega, brušenje moja maca protiv svoje ruke i usta.
"O Bože Alex." I moaned. "Ideš da mi dođe."
Moje tijelo je otišao dalje opet do zgrade val mi je preuzelo. Moja leđa lučni, sam mogao čuti škripa drvenih uzglavljem od mene vuče tako teško protiv cuffs.
Tijelo mu je na vrhu moje opet prije zadnja dopisivanje sa pohotnom devojkomgrč imali valjane kroz mene.
Alex lice je bio blizu moje kada je rekao, "Mislio sam da želite da. Mi ćemo vidjeti da li vam se sviđa koliko jednog dana kad sam stavio na moj kurac tamo. "
To je donio stenjanje iz mog grla.
"Ali kao što sam rekao," nastavio je, "Ive 'bio obličje naprijed to da maca cijeli dan."
Alex nije otpada bilo koje vrijeme težak da bude nježan. On je udario u meni, moje tijelo se prisilno unatrag, kada je on učinio. I grabbed onto uzglavljem u stalni sebe kad je teško gurnut na mene opet i opet, sebe zakopavaju duboko kao što je mogao svaki put. On je bio počinju stenjati svaki potiska na mene, nisam mislio da je idući u biti u mogućnosti to držati leđa mnogo više. Moje ruke su se počeli tresti i guma od težak to držati moje tijelo još uvijek protiv kako tvrdi Alex mi je jebena.
Njegovo disanje uskoro mijenjati, napaljene plavuse kako bi što više plitki, njegov moans pretvarajući je gotovo u cviljenje. On je smjestio u dubokom i pronalaženju glas mu je opet neka od njih duboko režanje kao što je došao u meni.
Alex odmarao na vrhu mi je za nekoliko minuta, njegovo je tijelo pokriveno sa znojem. Stigao je do gore, izvukao mi off povez preko očiju i zrcaljeno sigurnosni prekidač na manžetama na to da moje ruke labave.pohotna crnka novi sad
Održao sam Alex dok hed drifted off to sleep onda ušuljao iz svoga stana, zaključavanje vrata iza mene.

No comments:

Post a Comment