Tuesday 23 March 2010

pohotna plavusa

Vi ste stajali okrenuti od prozora,pohotna plavusa vaš silueta savršeno uokviren, ja uhvatiti moj dah kao što sam shvatila da ovaj zar, AOT jedan od mojih musings, vi ste tu, ispred mene, na raspolaganju, a za jednu noć barem, sve moje.

I stand a, drži moj dah, ja ne, AOT želite bilo kakve buke pokvariti ovaj trenutak. Studiram svoje tijelo, uhvaćen u nesvijest sjaj ulične rasvjete vani, vi ste savršen. Vaša duga tamna kosa pada u ugodan prstenjak niz leđa, a ja studij oblik vrata, krivulja vaših kukova.
Vi samo nose svoje donje rublje. Crni grudnjak,pohotne plavuse boem male crne gaćice, crne i sama podignuti čarape, baš kao što je obećao. Vaše tijelo je običan čovjek, AOS san, otresit velike grudi, duge noge koje će vas poslati u bjesnilo sa svojim glatkoću i vrste struka te mogao izgubiti dan istraživati sa svojim svakom smislu.
Ja još uvijek stoje, ne želeći se usudio razbiti čaroliju koja je oko nas, čarobne slatke anticipacija. Neiskaziv i nepoznato, sastanak stvoriti poseban svijet, koji pripada samo nas dvoje.
Potaknuo na moj žar sam premjestiti tiho iza tebe, osjećam toplinu tvoga tijela, osjećam da me razum i doći dolje s moje usne na bazu vrata, moj dah vas dotakne, toplo, gotovo povezivanje. Gledam kao dlake na vratu, stajati. Vaša koža diže na moj dah kao što sam vam disati i udisati in You, Äôre opojni.
Moj um klupe kao što sam izgubio sam se u ovom trenutku ne-vezu.
Vi razbiti čaroliju kao što uzdah i ja lagano niže moje usne na tvoj vrat, kontakt.
Moj dodir vaše ruke i ramena milovati kožu kao što su klizanje ruke prema dolje da biste pronašli svoje prste. Naši prsti kopča jedni druge, hitno, uplašen da jednom obratite se pokvario čarolija će biti slomljena.sa pohotnom plavusom Moje usne, meke i vlažne tražiti svoje tajno mjesto, možete jadikovati što usne moje putovanje oko bazu vrata, te podići svoju glavu, davanje daleko tajna.
Možete osjetiti moj topli dah na uho kao što sam poljubiti pod svoje vilice, ti dršću, kao što se radujem u biti tako pametan. Osjećam guzicu samljeti u moj goli kurac kao što sam i dalje potaknuti vas tamo.
Moje ruke žele da te držati, želim vam dominirati, i želite povući cijelo vaše biće u moje. Moja snaga budi gol požude u tebi kao snažna ruka povlači natrag u svoju glavu kako bi u potpunosti izlagati svoj vrat.
Ja disati duboko kao sam pogled preko ramena; vaše dojke tako izvrsno uklopljene u skupo donje rublje dići gore i dolje, disanje postaje sve više luta kao poljupci moje nastaviti voziti vaše požude. Moj nosnicama flare, moja ruka stiže unutar vašeg grudnjak, toplo tijelo snažan kontrast tvrdi, engorged bradavice. Ipak moje poljupce i dalje
Moj penis u potpunosti je vruće i teško, vi manevar u guzicu tako da sam sjediti između obraza, želite osjetiti toplinu. Vaša brušenje dobiva brže i dublje. Moji prsti imaju svoje bradavice, osjetite li snage opet kao što sam vas štipati, a vi jedva opet kao moje prste povući svoje uspravne bradavice daleko od svoje grudi. I izdanje, i to opruge nazad vama, čak i teže nego prije.
Vaša vrata sada se odmara natrag na moje grudi, ja sam pun pristup vama, s druge strane dođe i za ostale bradavice. Ja ih ima i sada, ja početi raditi u sklad, obje bradavice, AOS se upletena, onda povukao zatim otpušten. Ipak moje poljupce nastaviti.
Moja ruka kreće iz desne dojke i polako pomiče preko svoje meke kože, ja doći do abdomena i otezati, znam da vam se sviđa ova. Ja uživati u osjećaj male dlake, podigao kože i mekih zadovoljstvo vašeg tijela.
Ti me želite sada, ali imam samo ove noći, želim se voziti vas divlje, dati vam noć koju ćete pamtiti za sva vremena.
Moja ruka klizi niži, dosiže pojas svoje gaćice, ne mogu osjetiti svoju toplinu. Ipak moje poljupce nastaviti.sms upoznavanje
Tvrdi i jaki prsti slip inside, you luk svoje maca naprijed,sisate pohotne plavuse ali sam oduprijeti, ne mogu naći svoju obrezuje stidne dlake, a ja sebe obuzdati, seksualna energija je sada toliko jaka, naša tijela previjati se jedni protiv drugih, naše disanje u vremenu i topline gotovo neodoljiv
Ja mogu, AOT odoljeti više, moj tvoj klitoris prstima kist, te jaukati, stenjati grleni glas koji mi se svidi, vaš klitoris je teško, ali moje prste i dalje prema dolje, LOŠEG vašeg maca Pogoni mi ludi, a ja režanje buka koja mi iznenađenja.
Nikad nisam osjetio toliko okrenut na, ja mogu, AOT držati moja strast više, to moje gaćice shvatiti kao demon gaćice svoje lance i ja rikati u ukupnom požuda na oltar svoje seksualnosti. Moji prsti zadubiti u svoj Hotness, možete gurnuti dolje na moje prste i pustiti Ja sam na svoju razvratnost
Vi pak, naših usana susret u swirling orgija jezika i vlažnost, Moje ruke zgrabite svoju guzicu osim obraza i osjećaj za vlagu znam da je tamo, ruke mi je kurac, a vi me Wank bijesno, Naši poljupci sada neumoljiv u svojoj požudi . Moji prsti naći pokisao pička i ubrzo smo se izgubili u međusobnom ljut masturbacija.
Jače, brže, jače brže, jače, brže
Želim te okusiti, želim da se tvoj biti u meni, keep it ima, to pečat na moj pamćenje i nikad ne pustiti da ide. Ja nevoljko slomiti naš poljubac. Možete jadikovati i zgrabite iza moje glave jer mi hitno usne poljubi svoju bradu, zatim niže, tvoj vrat, zatim niže.
Sa vještina koja iznenađenja mene, ja doći do okrugle i bez napora un kopča svoj grudnjak, ona lagano padne na pod i topline na vaše grudi, mekoća vaše kože je ponudio meni.
Ja ne mogu držati plima osjećaja koji me okružuju, ja poljubi između grudi, opojno mješavina vašeg parfema i svoj prirodni miris Pogoni me divlje. Ti šaptati na moje uho, prljave riječi koje ispuniti moje glave, činjenica da želite me koliko ja želim samo vozi moje požude izvan zamišljanja.
JA traženje za bradavice sa mojim usnama, tvrdoća iznenađenja mene, ali me uzbuđuje previše, moje meke usne te umotati i ti poljubac vrh moje glave kao što sam zvrčka moj jezik na samom kraju. Moji prsti na drugim bradavici povući i prstohvat divlje vožnje vas. Moja ruka Dopire dolje za svoju vlažnost i ja početi prst jebi se na vrijeme sa mojim hitno jezik.
Ja mogu reći da je željeni učinak, počnete drhtati kao orgazam počinje graditi. Moji prsti su natopljene u vašem vlagu, a oni u slajd i od vas lako.
Moj palac počinje da četkica vašeg klitoris, to, AOS previše za vas. Potičem vas da se prepustite ići i slaviti deliciousness vaše želje.
Mogu osjetiti tvoj pička početi ugovor na moje prste, tvoj glas hrapav i niske me poziva na svojim riječima nepristojan.gole pohotne plavuse Brže i jače sam pljačku tvoj spol, vaš moans dobiti glasnije, vaše disanje brže.
Ja pir u vašoj ljut nagon za zadovoljstvo.
Ja klin moje prste u vas i premjestiti moje ruke, nađi prema taj poseban mjesto koje svaka žena ima, možete, AOT držati na bilo koji više, svojim rukama čvrsto na moje kose i vrući dah svoj u moje uho ne svršiš tako slatko ... ....
Trebam li imati u moja usta, trebam kušati ovaj slatki osjećaj za sebe.
Ja sam loose from tvoj hitno održati i poljubi sve na putu prema dolje, ispod grudi, uz abdomena, moji poljupci teže sada, moj jezik u potrazi za bilo vlage koja prianja uz vašu kožu, mogu doći do svoje pupak, ja se miris tvoje ushićenje , to me vozi divlje, to me vozi dalje.
Vaše noge sada, dršću s anticipacija, koljena su slabi, vi naslonila na zid za potporu, kao što moja vruća mokra usta pronalazi svoje pubes.
Ja sam izgubljen u hedonistički svijet koji vam je, moja osjetila Povišena, moja potreba za okus vam overwhelms svaki moj misli, moje usne sezanje tvoj klitoris, nježno ti poljubim, tiho sam vas odvesti u mojim ustima. Moj bradu osjeća svoju vlagu, kao što sam sisati i ljubiti tvoj klitoris, ti stenjati opet kao poznati osjećaj hvataljke svoje pička.pohotna crnka
Moje usne potez niže, oni sisati svoje usne u moja usta, moje jezik splitting svoje usne kao što sam potraga za vlagu, koja je vozeći mene ispucan.
U posljednje mi krute jezik ne pronalazi otpor, ne mogu naći svoj unutarnji tajna, ja okusiti slatki eliksir koji vam je, ja sam gotovo izgubiti u tom savršenom trenutku senzualnog blaženstva, ali sam ostao sam okus, ja slaviti svoje slatke ljubavi na moj jezik.
Dalje i dalje sam doći u vama, vaše čarape na moje uši mi divlje vožnje, mekani dojam najlona i mekani dojam svoje pička u mojim ustima.
Vi strepnja opet kao moj jezik počinje ritam unutar svoje pička, te rock vaše stidnica, tako da je moj nos četke svoj klitoris, ja doći sa strane i lagano osjećati za guzicu, mmmm ja ga pronaći i ti samo oplakivati svoje odobrenje kao što sam skliznuti neki prst na svoje vrlo tamnom mjestu .............

No comments:

Post a Comment