Sunday 21 March 2010

sisate plavuse

To sisate plavuse je bio dosadan kišno poslijepodne. Kiša je padala preko moje travnjak u listovima. Samo sam dolazi do grips da je moj put tjedno na lokalnim poljoprivrednicima tržištu neće dogoditi. Ja bih propustiti hodati tamo dolje. Vremenske dozvolila sam zasigurno nositi suknju samo guranje omotnicu na prekratka za moju dob, i svakako prekratka za nošenje bez gaćica. Što sam uvijek učinio. Osjetiti u zraku nad moj ćelav maca uvijek me drži na mjestu neugodno uzbuđenja. Izaziva mi osjećaj hodati malo brže (you know, trenje). Izložba čini mi nagnuti nad lewdly pronaći juiciest komad voća. Ja sam uvijek svjestan scene I'm uzrokujući stroking svaka tvrtka tikvice ili rajčice, nasmijana zavodljivo na tjedni prodavač. Ono što mi je idući u obaviti ispuniti prazninu koja?

Ja pokušao čitati, čist, i boje. Ništa nisam bio vodeći rub off. Bio sam uznemiren i potrebu da se dodiruju ili biti ganut. "OK, OK, OK!", Rekao sam: "Zašto ne idete i kuhati nešto"? Trebao sam zaposlen moje malo prljave ruke.sisate plavuse
Kuhanje je moja zena. sa sisatom plavusom Kuhanje traje moj um daleko a on se fokusira sve u isto vrijeme. Rummaging kroz moj špajz i bacivši pogled iz kuhinje prozora, primijetio sam da moj novi susjed Colin ide u svojoj kući sa 6 omot piva i smrznute pizze. "Oh, Heeello", kažem ja. Razvukao je osmijeh kao Cheshire Mačka, uz nestašan smijeh kažem "dobro je popodne moja, neka me popraviti nešto što ide uz pivo". Odlučio sam da je najbolja stvar za služiti danas sa 6 omot je bio, svježe obrijan maca. Od dana Colin preselio u sam samo znao sam da mu je okus. Taj čovjek je bio sjajan. Njegov mišićna tijela stajala na 6 nogu nešto. On je imao debeli sol i papar kosu, znaš, pogodno za zaključavanje svoje prste u onda posezanje i povlačenjem u lice mokro maca. Njegov osmijeh je bio intrigantan, pokazalo se na uglovima, onda je knjiga koja je završila s dva savršena polumjeseca, zbog dospijeća. On je bio nekoliko godina stariji od mene, ali ja ne bih ga zvati stari (uzrok što da bi mi?). Sunce je prouzročio njegovu kožu ispričati priču, priču o zdrav-sunce ljubavi outdoorsman. Kada se okrenuo oko jedne je blagoslovio s pogledom na najsavršeniji magarca. Lijep i zbijeno. On je bio prkoseći svojim godinama i da je magarac je bio prkoseći gravitaciji. dve sisate plavuse Odlučio sam da ću staviti na moj većina skroman starinski pregača. To je bio spaljen narančasta sa žutim ruffles. Boje označen crvenom prigušeno u mom karamela kože. Zbijeno bijele pamučne tank-top, koji je učinio ništa da prikrije moje 42 DD-a. Imao sam na jedan glup malo svijetlo plava mini suknju. Suknja je bila kratka i ukrašen. To odmoran otprilike 2 cm ispod mog firma magarac. Uvijek me osjetiti tako girly i seksi.


Sam otišao u moje mače lakirane sandale, oni nisu bili previše visok, dovoljno visok da daju više dužine do moje već dugo i tonirana noge. Tada sam sauntered preko ulice do Colin kuću. Sam pokucao na vrata. Colin je otvorena sa jedne strane, te se pokušao staviti Chambray izblijedjele majice. Kosa mu je bila kaplje mokri i on je doista bio u borbi s rukava. Mislim, ako je imao suhe undress iz određeni član tuš je očito samo uzima, on ne bi bio u nevolje je u. To je bio previše nespretan da ne nude pomoć. "Bok, ja svibanj vam pomoći u tome? "Rekao sam. Moje ruke već grabbing na okovratnik koji je zaglavi na njegov remen omča. Ja pasu svoju stranu s leđa od moje ruke kao što sam pomogao da se pravo na svoje muške košulje okvir. Niske grlen jedva je čuo kada sam napravio namjerno veze. "Umm hi" mucao je. "It's ... umm, Rose zar ne?" "Vaše ime je cvijet, ja to sjećati se taj", kazao je coyly. Kako je sladak je on?, Ja mislio kad sam bio uzimajući u pogledu njegove dobro tonirana abs. "Ne, to je Astrid, ali mislim da ste bili blizu, Colin". Rekao sam mu gledajući u oči s ismijavati gnjavaža. "Awh, ti si dobar sa imenima", rekao je nasmijana i od mene traži da se u od kiše. "Što još ste dobri u?", Rekao je Colin lecherously i lagano pod njegov dah dok je zatvorena vrata iza mene. Na putu smo gledali ulaz u svaki drugi oči. Oni smoldered. Moj već napete bradavice bile zatezanje kroz moj tank-top. Sam mogao vidjeti da su njegove rock hard as well. Ja sam htjela sisati na njima. Slomio seksualno tereti tišinu by me pita da li je prohladno na moj kratka šetnja preko ulice? On je klimnuo u moje bradavice i nasmijala. "Ne, ja sam uzbuđen", rekao sam smugly. Postizanje ruci out on počeškala bradavice kroz moje Spremnik. "Ughnn" I moan. "Uzbuđen ha"? rekao je jedan podizanje obrva i mi vodilja za dnevni boravak. Stavljanje njegova topla ruka na mom malom mojih leđa. Njegov dodir je električni. "Astrid, svibanj li Vam ponuditi pivo?", Kazao je kako je osjetio svilenkasta materijal moje pregača. "Da, hvala, volio bih jedno" rekao sam. Što je s pregače? "On je mene pitao preko ramena, hodanja do hladnjaka kako bi dobili dobiti pivo. Niste come over here to posuditi šalicu šećera zar ne? "On je pitao s smijeh. Išao mi je na to predao mi je otvorio hladno pivo. "Pa, to nije bila moja namjera", rekao sam crvenjenje malo. I uze dobar dug gutljaj, preuveličava moje progutati. Ja sam uživao je gledajući ga gledati moj vrat kao kul piva skliznula niz moje grlo. "Imao sam došao preko ponuditi vam bolje kuhati večeru nego da je žalosna smrznuta pizza sam vidio vas prokrijumčariti ovdje malo prije." Rekao sam nasmijana. "Saw prokrijumčariti me?", Kazao je Cocking glavu u stranu. "Jesi li me gledate?" On namršti. On lizali njegove usne i vodio svoje prste kroz njegovu kosu, nonchalantly. On je vrlo seksi sam mislio. Im 'obličje at njegov oči boje lješnjaka, postaje izgubljen u njima. Oni ne čine oči da boja više sam razmišlja. Drhtanje mi sad prekriveno glavi ponavljam, "da nije bila moja namjera bio sam gleda na kiši". "Mmm hmm, kiše", rekao je sarkastično. "Volio bih da dođe na večeru. Astrid što ste vi kuhanje-up? "Upita on sa očaravajuće glup preko njegova lica. Moja maca je počela mazati, samo slušajući povjerenje u njegov glas. Njegov ugled je bio muški afrodizijak. Moja koža osjećala toplo i nisam mogao koncentrirati. JA koji je potreban trenutak prvo misliti o meni. Tako sam pogledala gore u njegove hipnotičke oči boje lješnjaka, zatim sam podigao ruffles jedan po jedan od mojih pregača i suknju. Stavio sam usne moje hladno pivo na moje mokre usne, to klizanje gore i dolje. Coolness je bio takav potres u moje pregrijanog tijela. To je uvjetovalo moje mokro usisavanje maca do curenja niz moje bedro. "Hmmmm" I purred. "Što mogu napraviti? Žao mi je, značilo što sam mogao učiniti za tebe "? JA dalek blistav boca i pitao ga: "Ya žele trgovati? "Mine okus jako dobro". Ja zadirkivali, holding out my pivo na njega. Oči su mu bile široke kao tanjurići uze bocu oblik mojih ruku ga mirisala, namršti, onda lizali oboda, a dovršio ga na iskap. Uzimanje obje boce ih je postaviti na šalter i mene uhvatio struk i mi izdvajali prema njemu. Naša usta gotovo bi se da se u ratu jedni s drugima. Naši jezici su klizna i valjanje o tome. Ljubitelji jecaje i prigušeni grunts se moglo čuti na skraćivanje na zvukove od mesa protiv mesa. To je ono što sam bio obličje za cijeli dan. Sam povukao svoju košulju dolje ruke i skliznuo undress njegov leđa naslonila sam u neposrednoj blizini njegove miris mošusa. Ja osloboditi se od ljubljenja do poništiti njegov zamršeni remen zakopčati. Moj je žudnja dominira mojim koordinacije. Nisam mogao dobiti da kopča poništiti ga spasiti svoj život. (WTF? Sam mislio to ja osobno, sada je vrijeme kad sam dobiti sve nespretni) "Opustite se, možeš dobiti ovo:" Ja sam reći. On je zaigrano smijali na moje stanje. "Ovdje neka mi pomogne da mače". "I ja imao problema sa ovaj neki prvi put sam se pokušao" usplahiren i zadihan malo sam se našao relived. "Normalno, ja znam što sam radiš", rekao sam gleda gore na njega malo zbunjen. On je zgazi iz svoje traperice uzimajući moje lice u svoje ruke i na niskim sanjarskim glasom reče: "Astrid, točno znate što radite." Površno u dogovoru sam uzeti svoj gladak i krut kurac u moje ruke i klekne pred njim. Stavio sam nestrpljiv moj jezik na vrhu njegov penis. "Mmm, te dobar ukus previše", rekao sam lizanje precum off. Njegov penis je bio lijep, dug i debeo Njegovo savršeno oblikovan gljiva savjet je bio crven u boji. Ona osjećala čvrsto u svojim rukama. Vene Isticao se kao topografska karta. Slurp! Ja isisan cijela stvar pravo rezervirati "Mmmm, da" uzdahne Colin. Gledajući u njega sam se polako uspinjao od baze do vrha. Pronalaženje ritam dopustiti mene to moan na dolje moždani udar i na dah do moždanog udara. Nikad ne gubi oko kontakt s njim. Ja usisan i isisan. sa sisatim plavusama Topline iz njegove lupanje pijetao osjećala osnažujući protiv moje usne. Ja snaked moje ruke oko njega da njegov pehar savršeno dupe. Koristeći ga za stalni sebe jer sam glasan njegov njegovanim loptice. Čitavo područje je pokriveno sline, ja lizali iznad i ispod i iza, usnama mojim kad se poigrava i tamo-amo u pokušaju da lizati svaki užitak receptora Colin imao. Ja jezika njegov mrlja uzrokuje koljena do zakopčati. Moje srce je bila utrka i moja maca je bila pulsira. Morao sam moždani udar sebe. Ja umočen pod noge pronaći sebe gleda izravno na taj magarac. Ja gumiran svaki ček onda sam lagano poljubi ih oboje. Naizmjenice poljupci i milovanja približavaju mom nagradu. Colin je uhvatio njegov penis i krenula da ga pumpa gore i dolje u ruci. JA je uzeo moj jezik i sa jednim dugim hard lizati je otišao iz svog pokvariti sve do svoga magarca. "Damn It, da se osjeća nevjerojatno!" On groaned kako se borio da ustanem. Brže i brže on jacked kao što sam nastavite lizati na njegov šupak kao lizalica. Moj jezik swirling oko njegovog puckered rupa, to dabbing na ulazu.licni oglasi sms

Uzdisaje i lepršav sam mogao reći Colin je bio prilično blizak. Ja lathered svoj prst Savjet s vlagu iz mog kipljenje maca i smeared na ispucati od magarca. On je skočio malo. "Oooh", rekao je on razumio sa znanjem o tome što će se dogoditi sljedeće. Prijavljujem još jedan kaput od moje LOŠEG na magarca njegova, kako bi se smanjio otpor za njega, a osjećaj moj prst na moj klitoris sada lupanje osjećala božansko. Ja izvukao jedan obraz otvoren koliko sam mogao i gurnuo. Nije teško, nije brz. Slow and easy. Šapćući mu da je on mogao ga uzeti, a samo za dah. On je opušten vrlo brzo. On mi je rekao: "Hajde, možete ići dublje sam gurnuo srednji prst moje prošlosti njegov prsten i zakrenuti. Vučenje naprijed-nazad dok sam okrećući prst Colin uskladiti korak s mojim potezima na njegov penis. "Ughnn, Ughnn, Owh". Oboje smo bili oplakivanje. Stavio sam njegove loptice u mojim ustima i purred. To je ono što je potrebno Colin. Kao što je taj čovjek došao metak po metak u vruće sperma, Bojao sam JA moć labav svoj prst u njegovu klesan magarca. Njegov mišićni analni prsten prema dolje stegnute na moj prst tako zbijeno. Jao. Mislim da sam dobio ono što sam zaslužio (staviti svoj prst u nečiji magarac ...). Ja sam ustala istezanje moje noge, Colin okrenuo i posadi izrazito senzualni poljubac nježno na moje usne. Mi smo bili zadihan i znojenje. On Podigoh ruku i izvukao mi off tank top. Izlažu moj bijeli grudnjak Lacey demi cup. On je uklonio moj grudnjak u jednom pokretu, kao da su njegove vlastite. (Hooks je previše). "Oh moj Gawd povikne on. "Tvoje grudi su predivne '. "Molim vas da ostavite na pregaču?" Rekao "It's so sexy". Poslušno sam zgazi iz suknja, izglađivanje moja pregača dolje i da ga vodi na kauč. On mi je postavljen na ruku. Zanimljivo je studirao moje bradavice. On je trasirao areola kao blago karta. Rolling nips natrag i naprijed u svom mišićav prstima. Mmm osjeća pritisak ogroman. To shot impulse užitka ravno u moje kaplje maca. Ja draped moje ruke na svojim ramenima uživajući u pogledu na Colin sisa na moje bradavice. Voljela sam gledati kako njegova guzovi posvetio sa usisne prijedlog je bio pomoću. Porasta njegove cheekbones i krivulja njegove muške linije čeljusti bile takve očima vidjeti. On je bio mewing, ili je to meni? "Molim Colin, lizati moja maca" I šaputati "I'm aching za tvoj dodir, ne mogu izdržati ovaj puno duže". Bio sam ljulja naprijed-nazad na ruci kauč, pokušavajući prezasićen moju potrebu da se lizali. Moje noge su drmanje. On je vodio svoju ruku preko mojih bedara. Puše hladan zrak na njih kao što je to radio. Stavljanje jedan od moje noge na njegovim ramenima. U jednom fluid motion on lizali moje natečene i natopljen pička od magarca na moj klitoris stvrdnu. Aaaahhh! Vrisnula sam. Ja očajnički uhvatio na zid i stražnje strane kauča kako bi povratio stabilnost. Osjećao sam se kao da sam plutajući dok je ritmički je crtež moja pička u svojim toplim usta swirling moj klitoris s preciznošću koja je paralizirala. Nisam mogla disati, niti progutati. "Sweet Marija i Josip!" Plakao sam kao moj sokova teče niz bradu. Konačno sam mogao stajati više nije, morao sam ga osjetiti u meni. Sam ga gurnula natrag u snagu koja nas oboje iznenadio. gole sisate plavuse On je gotovo otišli kauč. "Easy Astrid!" On se nasmijao. "Colin, shut up a ne kao tvoj gurnula" Ja u šali zapovjedio. Ja straddled noge. Ja gumiran njegova tvrtka ponovno naćuliti protiv moje sočan pička. Naprijed i natrag ga snaked, radi nas dvoje u bjesnilo teškog disanja i neobuzdan želju. JA ištanje to uživati u osjećaju smo bili oko doživjeti. Sam ga vodio u mom pička, ruke slobodne. Potapanje pedalj po pedalj. Osjećaj da ga ući mi je kao nitko drugi. Sa svakim mojim palac temperatura kože uskrsnuo, mogla sam ga osjetiti kao me popunjavanja brtvljenje do curenja. Jednom sam imao polako spušta niz moje tijelo potpuno dužine njegov penis, i potresla. I tako polako njiše, motivirano našim heartbeats. Naše disanje povećan, ja je potresla brže. Rolling sve naprijed da mi klitoris stimuliran korijenu njegov penis. Brži smo se preselili uzdisaje, ohrabrujuće, a egging jedni drugima da sperma. Počeo je pumpa i zabode gore vožnje na mene, teško. Ja ga gripped sa mojim maca vuče ga gore. Znao sam da smo oboje bili na rubu. "Jebeni do it baby, sperma u meni!" I povikaše. "Ughnn! Ovdje sam došao med "šapnuo je kao što je potisak njegov penis toliko duboko u meni gađanje njegove vruće ljepljive opterećenja. Toplina njegova ejakulacija me potaknuo da crescendo. Moje grlo zatvoreno, moja koža je topla iznutra prema van. Moja maca stisnut oko njega kao što sam twitched i potresla u potpunoj ekstazi. Moja pička drooled na njegov penis na trbuhu. Kombinacija je bila tekućina curi iz mojih maca u barica na Colin's torzo. Morao sam to osjetiti. sms upoznavanje Instinktivno sam stavio moje mokar prst u usta i isisan. Aroma i okus je obrok u to je isti. I slid down from Zadovoljstvo mi pasti na vrhu Colin. Moje noge su klimave. Električna struja orgazma i dalje je bio ples u mojoj koži. I crawled pored njega i pokušao ponovo moj dah. Mi smo još uvijek samo sjedio za zalogaj. Reliving iskustvo u vlastitim umovima. Konačno Colin reći je "na taj način što je za desert"? Ja uhvatio njegovu ruku i stavio na moj magarac i prošapta: "ovo je desert, ali bit će vam izradu doručak".

No comments:

Post a Comment