Friday 26 March 2010

sisate kucke

Kad sam dobio dom, primijetio sisate kucke sam sekretaricom imao novu poruku. Ugodan ženski glas me je zamolio da njihov poziv call centru na 800 broj. Kada sam nazvao sam bio malo nervozan da otkrijete da kreditna sigurnost ljudi su bili na broju dati. Kad sam mucao moje podatke, oni obaviješteni mi se da sam ostavio svoje kreditne kartice na posljednje mjesto sam posjetio. Hladno! Još jedna prilika da se vrati vide Marisa!

Ja ušetao natrag u dućan baš kao i svjetla su se isključuje, Marisa okrenuo k meni i reče: "Oh, tu ste. sisate plavuse Pokušao sam dobiti svoju adresu, ja znam da živite blizu, a ja sam bio idući u kap off na vas, ali kredit ljudi ne bi ga dati meni. Look, moram zaključati, i moja kćer je kasno, zar ne smeta ako sam izbliza sprijeda? "

"Naravno, nema problema. Trebate li pomoć?"
"Ako vam ne smeta, da sam mogao koristiti."
I pomogao Marisa klizanje sklopivi vrata zatvorena, sisate devojke a ja je zadatak zaključavanje katu igle dolje. JA je uzeo moj put u posljednjih klin tako da sam mogao dobiti dobar pogled na njoj cipele dok je stajala pokraj mene zaključati vrata.
"Dobro, to je učinio", rekla je: "Oni su kao tirani u ovom centar ima oko vrata otvorena točno u vrijeme otvaranja, a zatvorena u točno vrijeme zatvaranja".
Gledala je u mene nakon što sam ustao. "Ti si visok, mogao te pomoć mene vanjska strana u nazad, za nekoliko minuta?"
"OK"
Ona je vodio put prema natrag, zaustavljanje podići joj kaput i svjetiljku s prednje strane pulta. "Ive 'je dobio za vodu, može vam promijeniti žarulju? To je bio izgoren za tjedan dana, a ja sam umoran od pohotna crnka koračni na stvari koje ne mogu vidjeti tamo."
U leđa, bilo je tamno. Marisa okrenut svjetiljku prema stražnjem ljestve gdje je stajao uza zid.Hodao sam prema njemu, te ga podigao s obje ruke. Bio sam iznenađen svojim top-heavy težinu, a mačka je vrištati me obavijestio zašto, s grebati, priče mačji uspjela ostati smještenim na vrhu.
"Rufus, GET DOWN!" Marisa povikaše. Mačka utabori sisate srpkinje ljestve u mojim rukama kao što je i sam pokrenuo bočno prema polici. Budući da je velika mačka, manje od slijetanja bio dobrohotan i preuzeo neke od polica sadržaja. Nisam mogao pomoći, ali smijeh. Sam pitao: "Koliko je to mačka?"
"Oh, on je oko 15 funti."
Rufus onda skočio dolje i stvorili drugi reket u blizini poda.
Ja unfolded ljestve noge i šutirali na stranu neke kutije i ambalaža razasutim po podu pokraj mene i ja pitao: "Gdje je svjetlo?"
Marisa licni oglasi sms je ukazao svjetiljku u uski snop na strop i našao žarulja oko 11 metara visok. Ja miješaju ljestve pod svjetlom i upita: "Gdje je dobra žarulju?"
Ona je istaknula svjetlo na katu uz nju, oko stopala iza nje. Prije nego što je ona mogla kretati, ja doći dolje uz nju i zgrabio kutiju žarulje koje sam vidio kako se preselila svjetlost oko. U tom procesu, sisate ribe moje rame nabasao joj bedro i prala sam joj tele sa moje ruke. Ja sam ustala i popeo se na ljestvici. Marisa je ukazao bljeskalicu natrag do stropa govoreći: "Gosh, krećete brzo." Mislio sam da je ona govori o mom penjanju.
Ja mu je odgovorio: "To pomaže da se visoka!" kao što sam zamijeniti žarulju. Marisa je vedar pogled na licu kao novu žarulju osvijetljene sobe. Također sam primijetio da Rufus uzrujan cipela polici pored stolica. Ja skočio dolje isključiti vodu, i to presavijeni leđa uza zid. Marisa je okrenuo sa starim žarulju sam predao za nju i ona je hodio prema storefront.
Ja okupilo se odbijaju isporučivati razasutim po podu i bacio ga u kantu za smeće. Sam pokupila robu Rufus pokucao dolje i zamijenio ih na polici a onda pokupila par kožnih cipela koji su pokucali na pod. Primijetio sam da je drugi par su bili slični onima Marisa je nosio, ali tamnija. Došlo je polica s nekoliko parova postrojio, i biti malo OCD, otkrio sam dom za sve obuće sam preuzeti. Kad sam ustala nakon preraspodjela cipela polici, Marisa mi je promatranje iz vrata.pohotna crnka novi sad "Ti si dobar pomoć!"
"Hvala", rekao sam.
Marisa zgazi prema meni, pogodio je sa svoje lijeve stan na vrhu police, i zapela joj stopalo u tamnije par istom stilu s jednom potezu. Kao Marisa ponovi potez sa svojom desnom nogom, Rufus skočio i počeo šapa na lijevoj strani uložak. "Rufus mora imati ostavio nagradu u tu za sebe."
"Hmmm? Što?" Pitao sam.
"Oh, on je obično pronalazi statista na katu, i sisate jebacice uhvatio sam ga nekoliko puta mišem ostavljajući tijela vratiti ovdje." Ona shooed Rufus off police i ja pokupila još uvijek toplo lijeve cipele. Ja ga održavaju do svjetlosti pa je mogao vidjeti uložak. Marisa lice u boji jer je ona priznata mali prst ostaje unutar stana.
"Da li je on obično ih ostaviti u cipele?" Pitao sam.
"Još, ja ne osjećam da kad sam ga stavio na jutros. Možda sms upoznavanjeje moja kćer koja je nosila oko ovdje, ona je iste veličine cipela kao mene. Oh well. Ona može pokrasti". Marisa je cipela od mene pa ga bacio natrag na vrhu polica. "Rufus ne diskriminira, jedno vrijeme sam došao ovdje i pronašao živo nešto pokušavaju iskočiti iz ove pumpe", kazala je ukazao na ružičasta visoke pete s njom nožni prst. "Stavio sam drugi par, i otišao na prednji hvataljka nešto da ga u zamku, kad sam se vratio, Chloe već staviti te na. Sam ju pitao da li je primjetio ništa o cipele i rekla da oni odgovaraju sasvim u redu thankyouverymuch! " guzate deevojke
Samo onda stražnja vrata otvorena, i mlađe žene hodio, koji je izgledao kao mnogo Marisa. "Oh, bok Chloe samo, bili smo govori o tebi. Chloe i ja stati iste veličine cipela." Chloe pogledao malo miffed i odvali joj oči za dodatnu mjeru.
Chloe whined, "Mama, zašto su vam govore da taj tip!"
"Mike pomogao mi se sa žarulju sam vas pitao za promjenu, sisate matorke i zato što ste bili kasno! Sam ga i pokazuje ono što smo otkrili Rufus vratiti ovdje radiš." Marisa podigla joj svježe nositi napustio stan i pokazao da Chloe.
"Ewww!" Chloe naborani joj nos u očima, ali ne čini zaradio od strane pogled. "Što je, mislim, što je to bilo?"
"Rufus žrtva, mislim!" Marisa pokupila cipele i predstavio ih side-by-side to Chloe. "Ti su trebali promijeniti žarulju, to je ono što se dogodilo zato što nisu." Ona je potom podigla ružičasta pete ", vidim da je teškoća to čist ove out!"
Bio je to Chloe's obratiti boje sa neugodnosti. "Nisam znala da je nešto tamo dok nije bilo prekasno, osim toga bio sam u žurbi."
"Da, pa sam bila u žurbi previše. Koliko je Rufus si otišao?"
"Pa, mislim 3 ili četiri ..." počeo Chloe kaže.guzate matorke
"Ali ti ne mogu reći jer nema svjetlosti vratiti ovdje." Marisa završio s glup, i predao Chloe ružičasta pumpe. "Mislim da ću morati premjestiti ovu polici up front." Marisa pogledao na nisku petu pumpe na Chloe noge. "Anything in there?" pitala sa onim što je izgledao kao da me leer.
Chloe blushed opet: "Pa nisam ih provjeriti prije sisate klinke nego što sam ih stavio na, osim toga, ja sam tu za te ružičasta pete." Chloe inspekciju ulošci koristeći svjetlo nad glavom. "Hvala, to će učiniti samo odlično za večeras."
Marisa okrenuo i uhvatio cipela polica od poda i nosio na front, spustivši nekoliko cipele uz put. "Mislim da sam ovdje da vam pomoći," I muttered to nitko posebno, i ja se okupilo nekoliko parova lijevo ispod polica. Chloe sam otišao, i kao što sam pokupila prvog labav cipela, čuo sam stražnja vrata otvaraju i zatvaraju. Donio sam loose cipele Marisa, koji je hrvanje neki prostor pod ispred pulta. "Here ya go" Pokušala sam biti što je moguće vesela.
"Gdje je Chloe?" Marisa pogledala u mene.
I moj slegne ramenima "dunno. guzate crnke Mislim da sam čuo vrata zatvoriti kad sam bio tih branje gore." Ja gestured sa svoje zbirke cipele.
"Možete li sigurni da su to OK? Moram naći taj idiot!" Ona stalked daleko.
JA ček vanjska strana druge cipele sisate picke i otkrio da je jedan uložak toga u par preplanulost boji kože stanova. Bio sam zadržava pravo cipela gleda na uložak kao Marisa vratio. "Još jedan?" she asked.
"Da, mislim Rufus je posizanje tih miševa sa negdje. Ranu do This one pod nečiji prsti, vidi svoj 'ne sasvim ravno pored pete otisaka." Održao sam cipela pa Maria mogao vidjeti u nju.
Sada je Maria's obratiti guzate devojke crvenjeti. "Da, imao sam to iznenadan zahvat da je jedan od poda prije nekoliko dana i to sakriti od nekih kupci s djecom. Chloe je bio ovdje i stao na glavu i nisu to primijetili. Morao sam to iznenadan zahvat prije nego bilo koji drugi korisnici to vidio, ali moje ruke bile pune. " Upravo sam pogledala u nju i ništa nije rekao dok ja i dalje održavaju cipela ukazao na nju. Ona gulped se osmijeh i nastavila: "Ja samo ga uhvatio sa mojim prstima i ona skliznula u cipele da, bio sam zauzet i mislim da sam guzate i sisate picke zaboravio o tome." Ona je primijetio: "Ne čini se da se previše iscrtan vanjska strana o tome." s osmijehom.
Tražio sam sa cerenje "Želite li neki pomoć čišćenje cipele?"
"Naravno, idemo." i Marisa okrenu i išli nazad.

No comments:

Post a Comment